Ha igazak a hírek, 2006-ban új
modellel gazdagodik a Ford kezébe került terepjárós márka palettája. A "baby
Range Rover" néven emlegetett járművel a BMW X5-nek, és a Lexus RX300-nak
szeretne konkurenciát teremteni a cég, míg az új, nagyobb Range Rover a készülő
Mercedes M-osztály, és a BMW X7-es ellenfelének szánják. Az autó formavilága ennek
megfelelően középutat képvisel a Range Rover konzervativizmusa, és a Freelander
fiatalos vonalai között: nagy ablakok, alacsony övvonal, és lapos ívű szélvédő
jellemzik. Az autó alapját a híresztelések szerint a következő Discovery padlólemeze
adná, azaz létraalváz, és szintszabályozásos légrugózás jellemzik a
konstrukciót. A hajtásról a hírek szerint átdolgozott V6-os és V8-as Ford motorok
gondoskodnak majd, 180 és 400 lóerő közti teljesítménnyel.