A világ második legnagyobb
autógyártója nappal is olvasható kivetítők fejlesztésére szövetkezett a
fénytechnikai specialista Microvisionnel. A repülésben széles körben használt
Head-Up Display, azaz az ablakra kivetített kijelző manapság kezd elterjedni az
autógyártásban, egyelőre elsősorban az Egyesült államokban nagyobb autókhoz
kínálják ezt a meglehetősen drága extrát. Az eddig használt modellek egyik fő
gyengesége, hogy nappali fényben szinte használhatatlanul halványan látszanak a
kivetített információk. A Microvision által alkalmazott módszer a gyártó
szerint épp ezt a hiányosságot képes áthidalni, így elképzelhető, hogy rövid időn
belül szükségtelenné válnak a hagyományos műszerfalak, monitorok, és kijelzők: az
autó pillanatnyi állapotát, a navigációs rendszer adatait, vagy a rádió
beállításait az ablaküvegre vetítve kísérhetjük majd figyelemmel, akár a
legfényesebb nappali világításban is.