Fusion: városi terpjáró a Fordtól

Kapcsolódó anyagaink

Aprócska szabadidőautó-tanulmányt mutat be a Ford Frankfurtban, amely egyesíti a kisautók, és a hobbiterepjárók tulajdonságait. A készítők számos érdekességet zsúfoltak a kisautóba. A motorházban 1,1 literes, 110 lóerős háromhengeres motort találunk, amely az 1,6 literes Zetec SE blokkból származik, és csaknem 15 %-kal takarékosabb, mint hasonló teljesítményű társai. A motor nagy teljesítménye a turbófeltöltő mellett a DISI fantázianevű közvetlen benzinbefecskendező rendszernek, és a VCT változó szelepvezérlésnek köszönhető. A váltó is újdonságszámba megy, a Durashift EST elnevezésű egység ugyanis egy elektronikusan vezérelt mechanikus váltó, amely a motor pillanatnyi fordulatszámának, és a gázpedál állásának megfelelően választ a fokozatok közül, ugyanakkor manuálisan is kapcsolható két gomb segítségével. Az autót emellett - már-már természetes módon - navigációs rendszerrel és multimédiás szórakoztató elektronikával is felszerelték, amely az első ülések támláiba épített két 17,8 cm képátlójú monitoron keresztül Internet kapcsolatot képes biztosítani a hátsó utasok számára, de nézhető rajta film DVD-rõl, és VHS videoszalagról, köthető rá videojáték, vagy notebook számítógép is.

A képre kattintva megnézheti nagyban is!

A képre kattintva megnézheti nagyban is!

 

@ 2001 KFKI ISYS Informatikai Kft.